Rugalmas támogatás kis- és nagyvállalkozások számára. Nem számít, mekkora a vállalkozása, mi itt vagyunk Önnek!
5+
csevegéssel töltött évek
29 mp.
átlagos idő az 1. válaszadásig
19,58%
az Ön ebédszünete alatt lezajlott csevegések számából
33,76%
a délután 5 óra után lezajlott csevegések számából
Nézze meg, mi mindent tudnak
megoldani operátoraink
Rugalmas támogatás kis- és nagyvállalkozások számára. Nem számít, mekkora a vállalkozása, mi itt vagyunk Önnek!
5+
csevegéssel töltött évek
29 mp.
átlagos idő az 1. válaszadásig
19,58%
az Ön ebédszünete alatt lezajlott csevegések számából
33,76%
a délután 5 óra után lezajlott csevegések számából
Operátoraink munkáját
Ön könnyedén ellenőrizheti
Miért a Reago-t válassza a saját alkalmazottak vagy az AI helyett?
Belső alkalmazottak | Chatbot | |
---|---|---|
Költséget takarítunk megA Reago átlagos díja óránként 1,5 euró. |
Adók, élelmiszer-utalványok vagy mentálhigiénés juttatásokCsak egy csepp a tengerben a többi munkaerőköltséghez képest 4 főre. Legalább ennyi alkalmazottra lenne szüksége ahhoz, hogy olyan szintű ügyfélszolgálatot nyújtson, mint amire a Reago képes. |
Viszonylag megfizethető árú megoldásDe a minőség rovására és korlátozott lehetőségekkel. Megéri? |
Minőségi támogatás valódi személyekkelValódi személyek professzionális és empatikus hozzáállással. |
Minőségi támogatás valódi személyekkelValódi személyek professzionális és empatikus hozzáállással. |
Szoftver által generált rideg válaszokA személyes hozzáállás és az érzelmi intelligencia hiánya. |
Egész évben elérhető ügyféltámogatás reggel 8-tól este 10-igAz operátorok elérhetőek minden nap, hétvégén és ünnepnapokon is. Igen, még karácsonykor is. |
Az ügyfélszolgálat csak az alkalmazottak munkaideje alatt érhető elA legtöbb esetben a munkaidő legkésőbb hétköznap délután 5 óráig tart. |
Az ügyfélszolgálat elérhetőségeegész évben a nap 24 órájában. Erre tényleg szükség van? |
Gyors válaszadás 1 percen belülGarantáltan azonnali visszajelzés az operátoroktól. |
A válaszadás néhány perctől egy óráig késlekedhetA kis- és középvállalatoknál a munkavállalóknaknak akkora munkaterhelést halmoznak fel, hogy nem mindig tudnak azonnal reagálni az üzenetekre. |
Azonnali, de nem mindig pontos válaszokA chatbot csak az Ön által megadott információkkal működik. Nem tud a helyzetnek megfelelően változtatni az eljáráson, és nem képes improvizálni. |
Még összetettebb és átfogóbb problémák megoldása, amelyek megoldását több tényező is befolyásoljaAz operátorok képesek értékelni a probléma súlyosságát a látogató érzelmi állapotával együtt, amihez igazodva kiválasztják a legjobb megközelítést. |
Még összetettebb és átfogóbb problémák megoldása, amelyek megoldását több tényező is befolyásoljaA munkavállaló képes értékelni a probléma súlyosságát a látogató érzelmi állapotával együtt, amihez igazodva kiválasztja a legjobb megközelítést. |
Az alapvető kérdések megoldására korlátozódikAz egyszerűbb problémák megoldására koncentrál. |
Növeli a látogatók interakcióját a weboldalánUgyanakkor meghosszabbítja a látogató aktívan eltöltött idejét az oldalon. |
Növeli a látogatók interakcióját a weboldalánUgyanakkor meghosszabbítja a látogató aktívan eltöltött idejét az oldalon. |
Növeli a látogatók interakcióját a weboldalánUgyanakkor meghosszabbítja a látogató aktívan eltöltött idejét az oldalon. |
Az operátorok mentesítik Önt az általános kommunikáció terhe alólIdőt takarítanak meg, amelyet vállalkozása fejlesztésére fordíthat. |
Munkahelyi kimerültség a rengeteg különböző munkafeladat miattEzekkel mind foglalkoznia kell a munkavállalónak az e-mailek és üzenetek megválaszolásán felül. Ezt az időt fordíthatják arra is, hogy jobban megtervezzék a beszerzést vagy új beszállítói kapcsolatokat építsenek ki. |
A Chatbot mentesíti Önt az általános kommunikáció terhe alólFeltéve, hogy a problémát az ügyfél megelégedésére oldja meg, akinek így nem kell más kommunikációs csatornát használnia az Ön cégével. |
Magyarul beszélünk, nyelvtanilag helyesen írunk és fogalmazunkAz írott szöveg nagy részét képezi a nyilvános megjelenésének. |
Magyarul beszél, nyelvtanilag helyesen ír és fogalmazLegalábbis mi ezt reméljük 🙂 |
A magyar nyelv nagyon nehéz és sajátságosAz MI sajnos még nincs olyan szinten, hogy helyettesíteni tudja a lelkes nyelvtudósainkat. |
Képes a technikai és logikai hibákat felismerni a weboldalánezért azonnal ki is tudja javítani azokat, ami gyakran egy új, elégedett ügyféllel gazdagítja Önt. |
Képes a technikai és logikai hibákat felismerni a weboldalánezért azonnal ki is tudja javítani azokat, ami gyakran egy új, elégedett ügyféllel gazdagítja Önt. |
A chatbot nem értesíti Önt a kapcsolatfelvételi űrlap meghibásodásáról vagy a fizetési átjáró leállásárólEzek a leggyakoribb okok, amiért a látogató nem hajtja végre a műveleteket = az Ön versenytársától vásárol, ahol nem volt ilyen problémája. |
Segít rátalálni a termékeknél és a szolgáltatásoknál hiányzó információkraFelhívja a figyelmet a meglévő szövegek esetleges hibáira is. |
Segít rátalálni a termékeknél és a szolgáltatásoknál hiányzó információkraFelhívja a figyelmet a meglévő szövegek esetleges hibáira is. |
A chatbot nem értesíti Önt a hiányzó termékleírásokról,vagy egy véletlenül bevitt helytelen információról. |
Az ügyfélszolgálat megléte biztosítja a látogatót arról,hogy ha szüksége lenne rá vagy problémába ütközne, akkor van kihez fordulnia. |
Az ügyfélszolgálat megléte biztosítja a látogatót arról,hogy ha szüksége lenne rá vagy problémába ütközne, akkor van kihez fordulnia. |
Az ügyfélszolgálat megléte biztosítja a látogatót arról,hogy ha szüksége lenne rá vagy problémába ütközne, akkor van kihez fordulnia. |
Érzelmi szűrőként szolgálunkAz információkat egyértelmű tényként közvetítjük Önnek, olyan negatív érzelmek nélkül, amelyek gyakran a dühös ügyféllel folytatott kommunikáció részét képezik |
Érzelmi szűrőként szolgálAz ügyfelekkel folytatott negatív kommunikáció fokozza a stresszt az alkalmazottakban, ami alacsonyabb teljesítményt eredményez. |
Nincsenek érzelmei,vagyis a negatív kommunikáció nem hagy benne nyomokat. A negatív érzelmek azokra a munkatársakra hatnak, akik az olyan beszélgetések megoldásáért felelősek, amelyeket a mesterséges intelligencia nem tudott kezelni. |
Nem kell az alkalmazottak menedzselésével foglalkozniA szabadságok, a betegszabadságok, az alkalmazottai beteg gyermekei a mi problémánk, nem az Öné |
Szabadságok, betegszabadságok, egy alkalmazott, akinek a gyermeke este lebetegszikGyorsan keresnie kell egy helyettest, vagy a legrosszabb esetben Önnek kell beállnia a helyére, ami elveszi azt az időt, amit a családjával vagy a hobbijaival töltene. |
Nem kell az alkalmazottak menedzselésével foglalkozniSzabadságok, betegszabadságok, táppénz. |
Nem mi találjuk ki a válaszokatLétrehozzuk a saját tudásadatbázisunkat, amely lefed mindent, és rövid idő elteltével olyan információkkal rendelkezünk, mintha a saját alkalmazottai lennénk. Ha nem tudunk valamit, megkérdezzük. |
Nem talál ki válaszokatMindenről tud, ami a vállalton belül zajlik. |
Ha nem tud valamit, nem fogja megkérdezni ÖntőlNem tudja, hogy meg kellene kérdeznie, mert nem gondolkodik 🙂 Az MI gyakran maga találja ki a választ. |
Az egész folyamat
egyszerű és egyértelmű
A dashboardot használva teljes áttekintést kap folyamataink összes lépéséről. Ez azt jelenti, hogy visszamenőleg átnézheti az operátoraink által folytatott összes csevegést.

Reago Árlista
Válasszon csomagajánlatainkból vagy hozza létre saját csomagját.
A Basic átalánydíjat ajánljuk. Olyan kisvállalkozások számára alkalmas, akiknek ügyfélszolgálatra van szükségük, és egy átfogó megoldást keresnek.
A Standard átalánydíjat ajánljuk. Olyan közepes méretű vállalkozások és webshopok számára alkalmas, akik egy átfogó megoldást keresnek.
Basic átalánydíj
Kisvállalkozások számára
- Ideális alacsonyabb forgalmat bonyolító kisvállalkozások és start-up vállalkozások számára.
- A csomag 50 kreditet tartalmaz.
- Ingyenes szoftver.
- A limit túllépése után 1200 Ft / 1 kredit.
79 888 Ft / havi
Szeretném megrendelniStandard átalánydíj
Középvállalkozások számára
- Ideális nagyobb forgalmat bonyolító közepes méretű vállalkozások és webshopok számára.
- A csomag 100 kreditet tartalmaz.
- Ingyenes szoftver.
- A limit túllépése után 800 Ft / 1 kredit.
120 888 Ft / havi
Szeretném megrendelniKreditlegenda:
* ha a szolgáltatás tartalmazza a WhatsApp-on keresztüli válaszadást, az átalányösszeghez havonta 30 euró hozzáadódik.
Különleges igényei vannak?
Személyre szabott csomagot készítünk Önnek!
A személyre szabott átalánydíj olyan közepes méretű vállalatok és webshopok számára alkalmas, akik rugalmas megoldást keresnek egyedileg beállítható elemekkel.
Ezzel optimális előnyökhöz juthat vállalkozása növekedéséhez és sikeréhez.
A REAGO mint
vállalkozása megbízható partnere
A mesterséges intelligenciától a széles körű szoftvertámogatásig.
A REAGO-ban rejlő lehetőségek korlátlanok.
GYIK
“Képzett ügynökeink csapata. Mindannyian magyarok, jó magyarnyelv-tudással. Gondoskodunk arról, hogy megértsék, mi a szerepük: hogy növeljék weboldala hitelességét, és új ügyfeleket szerezzenek Önnek.
Rendszeresen képezzük csapattagjainkat, és megtanítjuk nekik, hogyan válaszoljanak a lehető legjobb módon. A Reago adminisztrátori felületén bármikor ellenőrizheti a munkájukat. Ott mindent látni fog, amit az Ön nevében írtak. Feladatuk nem csak a válaszadás, hanem az is, hogy az általuk felépített tudásbázist naprakészen tartsák. Bármikor megtekintheti az adatbázist, hogy megtudja, milyen információkkal dolgoznak az operátorok.
Mi van, ha valamire nem tudnak válaszolni? Megpróbálják az előre egyeztetett módon megszerezni a választ, amelyet hozzáadnak a tudástárhoz, hogy legközelebb könnyen megtalálják.”
“Az együttműködés kezdetén a bevezetés keretein belül beszélgetünk egymással és létrehozzuk egy tudásbázis alapjait, amelyben megtalálható a válasz a leggyakoribb kérdésekre. Az együttműködés kezdetétől ebből merítjük a tudást. Abban is megegyezünk, hogyan válaszoljunk, ha nem tudunk válaszolni egy kérdésre. Két csoportot állítunk fel: normál és sürgős kérdések. A kérdésekre a sürgősségtől függően előre egyeztetett módon válaszolunk.
Ügynökünk felhívhatja Önt a megbeszélt elérhetőségeken, vagy készíthet egy üzleti esetleírást, amelyet e-mailben elküld az Ön által megadott dolgozónak. Együttműködésünket hosszú távú partnerségnek tekintjük. Ezért minden olyan kérdést, amire nem tudunk válaszolni, az Ön válaszával együtt rögzítünk a tudástárban. Ha valaki legközelebb ugyanerről kérdez, Önt már nem terheljük vele, tudni fogjuk a választ. Ezért soha nem tesszük fel kétszer ugyanazt a kérdést. Minél tovább dolgozik velünk, annál hasznosabbak leszünk az Ön számára.”
Hozzáférhet tudásbázisunkhoz, így mindig tudni fogja, milyen információkat nyújtunk látogatóinak. A legtöbb esetben ugyanazok az információk érdeklik őket, így hamar belátja, hogy nem is kell vele foglalkoznia. Mi gondoskodunk róla, és így tehermentesítjük a forródrótot.”
“Ha nem találunk választ sem az Ön weboldalán, sem az Önnel együtt fokozatosan bővített tudásbázisban, az operátor értékeli a helyzet súlyosságát. Ha nem kritikus az ügy (termékekkel kapcsolatos kérdések, általános kérdések stb.), készítünk egy üzleti esetleírást – lead. Előre egyeztetett módon (például e-mailben) kézbesítjük Önnek az érintett látogató elérhetőségével együtt. A leadnek egyértelmű lesz a felépítése, hogy ne kelljen az idejét azzal töltenie, hogy utanájar, mit is kérdez az ügyfél valójában. Ezt a munkát mi elvégezzük Ön helyett.
Tájékoztatjuk weboldala látogatóját, hogy ügyét nem lehet azonnal megoldani, mert szükségünk van a kollégák segítségére. Megerősítő üzenetet is kap, amely tájékoztatja, hogy mikor számíthat válaszra. Ha az eset mérsékelten súlyos, akkor a látogatóval zajló chat során telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot. Közvetlenül Önnel vagy alkalmazottaival egyeztetjük, hogyan tudjuk megoldani a kérdést.
Mérsékelten súlyos eset például, ha az ügyfél éppen egy termék megvásárlására készül, a megrendelések állapotával kapcsolatos kérdések, az elégedetlenséget kifejező ügyfelek és hasonlók.
Az utolsó eset a sürgős helyzet, pl. egy nagyon elégedetlen ügyfél azonnali választ kér. Ebben az esetben újra felvesszük Önnel a kapcsolatot a megbeszélt telefonszámon. Ha nem érjük el Önt, továbbítjuk a kérést az Ön által megadott tartalék telefonszámra, amely csak sürgős esetekre szolgál.
Ugyanakkor minden ilyen eset után kiegészítjük a tudásadatbázist, hogy ne kelljen másodszor feltenni ugyanazt a kérdést. Senki sem szereti, ha kétszer ugyanazt a kérdést teszik fel neki. Ezért mindent megteszünk annak érdekében, hogy ez ne forduljon elő velünk. Minél tovább dolgozunk együtt, annál kevésbé fogjuk zavarni Önt, és így több ideje marad a vállalkozására.”
“Operátoraink a kommunikáció és a támogatás területén tapasztalt emberek. Kiválóan bánnak a magyar nyelvvel és a klaviatúrával, kitűnő multi-tasking készségekkel, magas intelligencia- és érzelmi szinttel rendelkeznek. Emellett rendszeresen ellenőrizzük válaszaik minőségét. Mindig szakszerűen és udvariasan válaszolunk. A rendszerünkben elolvashatja, hogyan és mit válaszolnak.
Folyamatosan fejlődő tudásbázissal dolgozunk, amelyhez Ön hozzáfér. Minél tovább lesz a partnerünk, annál jobb válaszokat tudunk adni. Ha nem sikerül megfelelő választ találnunk, akkor azt bevalljuk, és nem ötlünk ki magunktól semmit. A helyzet súlyosságától függően előre egyeztetett módon felvesszük Önnel a kapcsolatot. Alternatív megoldásként elkészítünk egy áttekinthető és tömör üzleti esetleírást elérhetőségekkel együtt az Ön weboldala látogatója számára, amelyet e-mailben elküldünk Önnek.”
“Igen, a technológiánk ezt lehetővé teszi. Röviddel szolgáltatásunk igénybevétele után a Reago projektmenedzsere javaslatot tud tenni ennek a technológiai funckiónak a legjobb kihasználására. Tipikus felhasználási mód például egy chat ablak megnyitása egy olyan felhasználó számára, aki rövid időn belül másodszor vagy harmadszor van a weboldalán. Megkérdezzük tőle, hogy tudunk-e valamilyen módon segíteni vagy tanácsot adni neki.
Azt is felismerjük, ha egy felhasználó hosszabb szöveget kezd írni, vagy elakad egy terméknél. Olyan felhasználókat is megszólíthatunk, akik már több mint 5 aloldalt megtekintettek. Röviden azokat, akikről úgy gondoljuk, hogy fontolgatják a vásárlást vagy egyéb tranzakciót. Ezután proaktívan elérhetjük őket úgy, hogy egy chat ablakot nyitunk oldalunkról. Ez a technológia mélyrehatóan állítható, és mi örömmel igazítjuk az Ön igényeihez.”
“Amikor a legutolsó operátor is kijelentkezett, akkor a teljes chat szolgáltatás, beleértve a chat „buborékot”, egyszerűen eltűnik az Ön weboldaláról. Ez azt jelenti, hogy weboldala online chat nélkül lesz este 10 és reggel 8 óra között. Ezt követően a szolgáltatás újra megjelenik a weboldalán az első operátorral együtt, aki a reggeli műszaki viszi.
A chatet „üzenetrögzítő” módban is tudjuk biztosítani, de ezt nem javasoljuk, mivel elveszíti a chat fő előnyét, azaz a lehetőséget arra, hogy egy valódi személy azonnal válaszoljon.”
“Igen, ez csak természetes. Operátorainkat rendszeresen tesztelik gépírásból és magyar nyelvből. Nyelvtanilag mindig helyesen és persze ékezetesen írunk. A nyelvtani helyesség garanciáink részét képezi. Így nem kell attól tartania, hogy kínos helyzetbe hozzuk.”
“Igen. Amint kapcsolatba lép velünk, kijelölünk Önnek egy projektmenedzsert, aki végigvezeti Önt a teljes bevezetési folyamaton a Reago rendszerbe, és akit mindig elérhet az együttműködésünk során.
Ha bármilyen oknál fogva elégedetlen lenne vele, akkor kérhet egy másik személyt vagy a problémával fordulhat a projekt igazgatójához.”
“A fő ok, amiért nekünk fizet, az a gyors válaszadásunk. Ezért természetesnek vesszük, hogy ezt Ön bármikor ellenőrizheti.
Hozzáférést biztosítunk Önnek ahhoz a rendszerhez, ahol az alkalmazottai megnézhetik a részletes statisztikákat és minden egyes csevegést is. Így Ön minket és operátorainkat is bármikor ellenőrzése alatt tarthat. Stratégiánk a hosszú távú partnerség, így nincs mit rejtegetnünk Ön előtt. Napok, hetek és hónapok szerinti statisztikák is a rendelkezésére állnak.”
“Természetesen. Munkánk átlátható, így Ön teljes ellenőrzést gyakorolhat felette, bármikor láthatja, milyen gyorsan és milyen módon reagálunk. Közvetlen hozzáférést kap a Reago rendszerhez, ahol bármikor megtekintheti a részletes statisztikákat és a weboldal látogatóival folytatott csevegéseinket.
Minden csevegéshez egyedi azonosítószám tartozik, amely megkönnyíti a fejlesztési javaslatokhoz rendelést. Azt is látni fogja, hogy az adott csevegésben melyik operátor vett részt. Még azokat a csevegéseket is kiszűrheti, amelyekre nem tudtunk válaszolni, ezért át kellett küldenünk Önnek.”
“Ha minőségi támogatást szeretne nyújtani ugyanabban az időkeretben, mint ahogy mi biztosítjuk Önnek (az év 365 napján reggel 8 és este 10 óra között, amely lefedi a hasznos forgalma 80%-át), akkor négy munkatársra lenne szüksége, akik állandóan a számítógép előtt ülnek és várják, hogy valaki kérdést tegyen fel, hogy aztán azonnal válaszolni tudjanak neki. Amint más feladatokat bízna rájuk, nem tudnának gyorsan reagálni, és figyelmük folyamatosan több feladat között oszlana meg.
Olyan online chatet inkább jobb nem is üzemeltetni, ahol a válasz nem érkezik meg azonnal, illetve nincs megfelelően megírva. Ezen kívül ezeket az embereket ellenőrizni, menedzselni kellene, foglalkozni a helyettesíthetőségükkel, a reggeli és esti műszakokkal, a javadalmazással és hasonlókkal. Természetesen megszervezheti saját maga is, de sokkal magasabb lesz a költsége. Emellett a csevegések megnövekedett aránya, az oldal látogatóinak bizalma és elégedettsége könnyedén fedezei a szolgáltatásunk költségeit.”
“Célunk egy minőségi szolgáltatás nyújtása azáltal, hogy gyorsan válaszolunk Ön helyett. Mivel kötelezettséget vállalunk arra, hogy egy percen belül válaszolunk, nem biztosítunk partnereinknek lehetőséget arra, hogy közvetlenül ők válaszoljanak. Ezért vagyunk mi itt, és ezt a felelősségünknek is tekintjük.
Ugyanakkor Ön hozzáférést kap a rendszerhez, ahol mindent elolvashat, amiről a látogatóival csevegtünk. Így bármikor teljes ellenőrzést gyakorolhat felettünk, és ahelyett, hogy lefoglalná magát a csevegéssel, teljes mértékben a vállalkozására koncentrálhat.”
“Igen, magától értetődően ezt vesszük a bevett gyakorlatnak. Üzleti kapcsolataink és kötelezettségeink, beleértve az Önöknek nyújtott garanciákat is, részletesen le vannak írva a szerződésben. A szerződéstervezetet még a partnerség megkezdése előtt elküldjük Önnek, melynek aláírása az együttműködés megkezdésének szükséges feltétele.”
“Igen, magától értetődően ezt vesszük a bevett gyakorlatnak. Üzleti kapcsolataink és kötelezettségeink, beleértve az Önöknek nyújtott garanciákat is, részletesen le vannak írva a szerződésben. A szerződéstervezetet még a partnerség megkezdése előtt elküldjük Önnek, melynek aláírása az együttműködés megkezdésének szükséges feltétele.”
“Ha több projekthez szeretné egyszerre hozzáadni a szolgáltatást, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk. Biztosan megtaláljuk a megfelelő időpontot és megoldást.”
“Ez tetszeni fog Önnek! Az elsődleges telepítés ingyenes, a bevezetési folyamat része. Támogatjuk az összes általános CMS-t. Az egyedi megoldásokra történő telepítés is egyszerű. Ha nem tudja, hogyan lehet, vagy nem akar hozzáférést biztosítani számunkra a szervereihez, az IT-megoldás szolgáltatója néhány perc alatt elvégezheti a telepítést.
Ez egy hasonlóan egyszerű folyamat, mint a Google Analytics mérési kódok telepítése. Néhány sornyi kódot átadunk Önnek, és kész. Ha mi végezzük a telepítést, azt mindig tapasztalt programozó fogja elvégezni, így nem fogunk elrontani semmit.”
“Más, havi több tíz eurót felszámító szolgáltatástól eltérően mi a szoftvert teljesen ingyenesen biztosítjuk Önnek. Ön az operátorainkért fizet, és minden egyéb eszközt ingyen kap tőlünk.
Nincsenek rejtett díjak, nincsenek licencek, szerverek vagy tárhely, nincs szükségtelen bonyodalom. A szoftver manapság olcsó. A drága az emberi munka, amelynek valódi hozzáadott értéke van. Ezért csak erre számítunk fel díjat.”
“Nem számítunk fel extra díjakat, és soha nem is fogunk. Örülünk minden leadnek, ami a segítségünkkel jött létre. Hiszen ez a mi dolgunk, ezért nem számoljuk fel pluszban.
Ugyanezért nem számítjuk fel a technológiát, a webtárhelyet és a licenceket, valamint egyéb rejtett díjakat sem. Hosszú távú és korrekt, kölcsönös előnyökön alapuló partneri kapcsolatokat keresünk.”
“A Reago rendszert a NetSuccess üzemelteti, az egyebek között az SME napilapot is kiadó Petit Press kiadó leányvállalata.
A NetSuccess már több mint 16 éve van a piacon. Nem egy újonnan alapított startup vagyunk, hanem egy felelősségteljes és stabil partner, aki nem fog kivonulni a piacról. Méretünknek köszönhető, hogy ilyen előnyös feltételeket tudunk kínálni.”