Az emberek megbíznak az Ön webshopjában?

A mai cikkben a jól működő webshopok legfontosabb tényezőjére összpontosítunk. A bizalomra. A bizalom nem magától értetődő. Nagyon egyedileg mérik, és sok tényezőtől függ. Mert az, hogy a weboldalán van egy galéria a termékekről, azok árairól, elérhetőségeiről és szállítási módjáról, nem elég ahhoz, hogy a vásárlók Öntől rendeljenek valamit.


A bizalom nem szerezhető meg azonnal egy új webshop elindítása és az alapvető marketingtevékenységek után. Fokozatosan ezen dolgozva és a részletek finomhangolásával azonban megszerezheti azt.

Ezek a jól bevált módszerek webshopja bizalmának növelésére. Tekintsük őket egy követendő listának.

  1. Mutassa meg, ki Ön és hol van.

    Legyen világos, hogy ki Ön, mivel foglalkozik, és mi a célja. Ennek egyértelműnek kell lennie a weboldaláról, ahogy mondani szokás, első pillantásra. A név, a claim, a logó és a szín olyan formai eszközök, amelyek kellemes érzelmeket váltanak ki, erősítik az esztétikai oldalt és figyelemfelkeltőek. A dizájnnak kortársnak, trendinek kell lennie, és azt kell mutatnia, hogy Ön nem ragadt le 1998-ban. Azt is világosan meg kell adnia, hogy hogyan lehet kapcsolatba lépni Önnel. Adja meg címét, infóvonalát és e-mail címét. A weboldaláról egyértelműen derüljön ki, hogy emberek állnak mögötte. Mutassa be a csapatát.

  2. Sorolja fel a referenciákat, véleményeket és információforrásokat.

    Ha termékeit vagy szolgáltatásait kutatások támasztják alá, különlegesek, és olyan jellemzőkkel rendelkeznek, amelyek nem általánosak, támassza alá érveit tényekkel. Az ügyfelek vagy üzleti partnerek véleménye is nagyon fontos. Egyértelmű jelzést adnak arról, hogy valaki már vásárolt Öntől, és elégedett. Ez nemcsak a bizalmat, hanem a jó kapcsolatokat is építi. A Voice.com megnövelte a konverziók számát 400%-kal, amikor az ügyfelek ajánlásait hozzáadta weboldalához.

  3. Magyarázza meg, miért Ön a szakértő. Írjon saját tartalmat, véleményeket és leírásokat a termékekről és szolgáltatásokról. Készítsen videókat.

    Mutassa meg, hogy ért ahhoz, amit csinál. Azt, hogy igazi szakértő, és lehet Önre számítani. Készítsen videót, amely elmagyarázza a termék használatát. Például a Dropbox így növelte meg a konverziók számát 10%-kal.

  4. Kommunikáljon az ügyfelekkel.

    Az online chat nagymértékben növeli a weboldal iránti bizalmat. Az ügyfelek akár 66%-a a csevegést részesíti előnyben a telefonálással és az e-mailekkel szemben. Az ügyfelek 53%-a szívesebben vásárol olyan weboldalról, amely online chaten keresztül szólítja meg őket. Úgy gondolhat rá, mint egy eladóra, aki mindig a közelben van, de nem tolakodó.

    Saját tapasztalatunkból és ügyfeleinktől tudjuk, hogy az online chat bevezetése után a konverziók 20%-kal növekedhetnek. Ha pedig az online csevegés proaktív, a konverziók száma akár 200%-kal is megnő a passzív csevegéshez képest. Az oldalon töltött idő közel háromszorosára nő, a vásárlók több aloldalt tekintenek meg és többet vásárolnak – 10%-kal magasabb is lehet a rendelési összeg.

    A webhely látogatóinak akár 60%-a a bizalom hiánya miatt nem vásárol. Ez azoknak az embereknek több mint fele, akik néhány részlet módosítása után elégedett ügyfelekké válhatnak. Miért veszíti el akkor őket még mindig?

Adja hozzá a Reago-t weboldalához.

Egyéb cikkek

Próbálja ki a Reago chatet