Tippek a kezdőlap fejlesztéséhez

A weboldalaknak vannak olyan elemei, amelyek már évek óta beváltak, és amelyek minőségének javítása egyre fontosabbá vált. Ezek közé tartoznak a kulcsszavakkal ellátott, feltűnő főcímek, a szép képek és az egyértelmű cselekvésre való felhívások. Ezért a főcímnek a megjelenéssel együtt fel kell hívnia magára a felhasználó figyelmét; magának a tartalomnak relevánsnak kell lennie a felhasználó számára, a cselekvésre hívó gombnak pedig jól észrevehetőnek lennie.

De hogyan lehet javítani a weboldalon, és különösen a kezdőlapon, vagyis landing page-en, hogy a felhasználók végrehajtsák a kívánt műveletet látogatásuk során?


  1. Legyen lényegre törő

    Írjon egyértelmű listát a termékhez vagy szolgáltatáshoz kínált előnyökről. A weboldal látogatói így rövid időn belül kapnak egy egyszerű áttekintést. (1) Részletesebb információkat az oldalon lejjebb tekerve, vagy a részletekre kattintva olvashatnak. Ez a bővített tartalom közelebb viszi a látogatókat a kívánt művelethez. Úgyhogy lépjünk is tovább a következő pontra.

  2. Információ + felhívás cselekvésre

    A termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatos további információkat cselekvésre való felhívással kell kiegészíteni. Ez a taktika növeli a honlap forgalmát és segíti az értékesítést. Ügyeljen azonban arra, hogy a folyamat során semmi ne vonja el a látogatók figyelmét a vásárlástól.

    A további termékinformációk csak releváns tartalmat, például különleges ajánlatokat tartalmazhatnak, és logikusan felépítettnek kell lenniük. (2) Magának a cselekvésre ösztönző gombnak egyértelműen fel kell tüntetnie, hogy mit vár el a látogatóktól: Vásároljon most, Rendeljen most, Regisztráció, Lépjen kapcsolatba velünk és hasonlóak. (3)

  3. Egyszerűség mindenek felett? Igen.

    Weboldalának egyszerűnek, könnyen navigálhatónak kell lennie, és természetesen gyorsnak. Kutatások kimutatták, hogy minél több választási lehetőséget kínál az embereknek, annál hosszabb ideig tart a döntés meghozatala. Minél világosabbá és egyszerűbbé teszi weboldalát, annál valószínűbb, hogy a látogatók megteszik a kívánt műveletet. (4)

  4. A versenyelőny a részletekben is rejlik.

    Talán jobb árral, kifinomultabb termékkel vagy gyors szállítással különbözteti meg magát versenytársaitól, és ezt egyértelműen jelzi a kezdőlapján.

    Versenyelőnye azonban a részletekben is rejlik. Például abban, hogy a weboldal látogatói mindig gyors és pontos választ kapnak kérdéseikre, amikor a legaktívabbak, azaz reggel 8 és este 10 óra között.

    A Reago webes chat, amely garantálja, hogy 1 percen belül valódi emberi választ kaphat, biztosíthatja ezt a szükségese részletet. Az igazán jó ügyfélélmény azon alapul, hogy ott kommunikálunk az emberekkel, ahol éppen vannak. Ilyenkor az üzenetküldés és a csevegés magától jön, amivel sok időt el is töltenek. (5)

    Az internetes csevegés már 2018-ban is divatos trend volt, és a chateléssel töltött idő egyre növekszik. (6) Ezt a tendenciát egy 2016-os Facebook Nielson-jelentés is kiemelte – a fogyasztók 53%-a (a megkérdezett 12500-ból) hajlamosabb volt arra, hogy vásároljon az oldalon, ha lehetséges volt csevegni rajta. A jelenlegi számok még magasabbak.

  5. Az embereknek bízniuk kell Önben.

    A vélemények, a fogyasztók termékértékelései és az „élő” termékteszt határozza meg, hogy a felhasználók hogyan gondolkodnak a termékekről és milyen termékeket vásárolnak. Ezért fontos, hogy ezek a jelenlegi pillérei a bizalomnak könnyen elérhetőek legyenek minden oldallátogató számára. (7)

    A kezdőlapról átirányíthatja őket a legjobb értékelésekhez vagy a különböző teszteredményekhez, így megadva minden szükséges információt az első látogatáskor. Azonban mindig hagyjon elegendő teret a kérdéseknek. Ezek általában annyira egyéniek, hogy még a legrészletesebb vélemények sem adnak választ rájuk. A Reago segítségével gyorsan válaszolhat ezekre.

    Befejezésül szeretnénk hangsúlyozni a legfontosabbat: az Ön weboldala elsősorban az embereknek szól. Hozzon létre egy nyitóoldalt, ahonnan könnyen navigálhatnak, és gyors és pontos válaszokat kaphatnak kérdéseikre. Adja meg nekik a lehető legnagyobb kényelmet a kívánt műveletek végrehajtásához.

    Érdekli a Reago, a szolgáltatás, amely segít ebben? Jelezze nekünk.


Egyéb cikkek

Próbálja ki a Reago chatet