Itt van a legnagyobb e-kereskedelmi őrület, és mi nagyon ajánljuk, hogy Ön is vegyen részt benne. Ennyi. Minden fontos már elhangzott.
Még mindig bizonytalan? Akkor engedje meg, hogy röviden felvázoljuk, miért kellene, hogy Ön is részt vegyen ebben:
A Black Friday egy világméretű esemény
A nyugati fogyasztói társadalmat kiszolgáló mesterséges ünnep? Talán, de a hatósugara messze túlmutat a nyugati féltekén. Franciaországban például a weboldalak látogatottsága megduplázódott a novemberi átlaghoz képest. Dupla annyi lehetőség az e-kereskedelem számára egyetlen rövid időszak alatt. Használja ki Ön is, minden lehetséges fegyverrel készüljön fel a forgalom rohamára. Készletek, ügyfélszolgálat, egyedi ajánlatok, áruszállítás. Tekintsen erre úgy, mint a karácsonyi rohanás próbaüzemére, és hozza ki belőle a legtöbbet.
A leghosszabb péntek az évben
A Black Friday az előfutára a karácsonyi ajándékvásárlás kezdetének. Önön múlik, hogy mennyi ideig árasztja el a látogatóit Black Friday ajánlatokkal, de a szokásos a 4 legfontosabb nap: a már említett Black Friday, a Cyber Weekend és a Cyber Monday. Ne aggódjon amiatt, hogy részese lesz-e a Black Friday-nek, lovagolja meg ezt a vásárlási felhajtást hosszabb időn keresztül. Hiszen csak is Önön múlik, meddig. Vessünk egy pillantást például az Alza-ra, amely már többször átnevezte az év közbeni készletkiárusításait Black Friday-re. Előfordul az is, hogy bizonyos Black Friday akciók a Mall láncolatnál 2 héttel a Black Friday előtt véget érnek. Érzi a pénztárcájára nehezedő nyomást?
A Cyber Monday mint a legerősebb péntek
Tavaly az amerikai piacon az e-kereskedelem a Cyber Monday napján produkálta először a legnagyobb eladásokat. Bár az európai országokban még nem látjuk ezt a jelenséget, az okos ajándékok népszerűségének növekedésével itt is érdekes lesz figyelni a hétfői trendet. Azonban bizonyos szegmenseknél ez egy erőteljes befejezése lehet a hosszú hétvégének.
A forgalom ismételt növekedésére számítunk
Az Egyesült Államokban az éves e-kereskedelmi forgalom csaknem 17%-kal, 16,7 milliárd dollárra nőtt. A teljes online + offline értékesítés szempontjából a Black Friday értékesítés 10 év alatt átlagosan 3,5%-kal nőtt. A várható növekedés 2017-hez képest 4,3 százalékos szinten van. Megígérhetjük, hogy idén részt vesz a valaha volt legjobb Black Friday rendezvényen.
Szeretjük az impulzusvásárlásokat
Képzelje magát a potenciális vásárlója helyzetébe. Már egy hónapja havas tájakat mutató hirdetéseket adnak neki a tévében, ajándékra még egy fillért sem költött, és egyik napról a másikra „az interneten mindenhonnan” záporoznak rá az óriási kedvezményes leárazások. A felhasználók azért vásárolnak, mert tudják és érzik, hogy karácsonyig már nem kapnak ilyen lehetőséget. Adjon nekik tanácsot, ösztönözze őket a vásárlásra, és így fogékonyabbak lesznek. Ha segítő kezet nyújt nekik, miközben ők cél nélkül böngészik az internetet, higgye el, hogy hajlandóbbak lesznek a kívánt vásárlás végrehajtására.
Esti vásárlás az otthon kényelméből
Az európai vásárlók pénteken reggel 8 és este 8 között nyitják a legszélesebbre a pénztárcájukat. Hétfőn szintén este 8-kor kúszik fel leginkább forgalom. A legerősebb vásárlóerő először nyugodtan megvacsorázik, lefekteti a gyerekeket, és utána kezd internetezni. Fontos, hogy Ön segítőkész tudjon lenni ebben a „nem hagyományos nyitvatartási időben”. Elérhető lesz az ügyfelei számára ebben az időben?
Ha segítségre van szüksége az online támogatással kapcsolatban, feltétlenül tekintse meg a Reago élő chat szolgáltatásunkat ahol valódi személyek válaszolnak a látogatói kérdéseirereggel 8 és este 10 óra között hétfőtől vasárnapig.