Chat GPT vs. online chat: helyettesítheti teljes mértékben a mesterséges intelligencia az embert?

Az elmúlt néhány hónapban mintha a csapból is a mesterséges intelligencia folyt volna. Az MI könnyebbé teszi a munkánkat online környezetben. Legyen szó az MI generálta grafikákról vagy szövegekről, vagy az MI által megválaszolt kérdésekről. Szövegalkotás kapcsán manapság már csak kevesen akadnak, akik nem hallottak még a Chat GPT-ről. Mi ez valójában és mire való? Ebből a cikkből mindent megtudhat.


Generative Pre-trained Transformer

A Chat GPT, azaz a Generative Pre-trained Transformer egy olyan szoftver, amely gépi tanulás segítségével mesterséges szövegeket hoz létre a felhasználói bevitel alapján. A Chat GPT képes válaszolni általános és konkrét kérdésekre is, és úgy beszélni a felhasználókkal, mint egy ember.

Miért lett ennyire gyorsan népszerű a Chat GPT?

A GPT chat fő előnye, hogy egyidejűleg sok kérdésre tud válaszolni, így az ügyfélszolgálat egyszerűbbé és hatékonyabbá válik. Ezenkívül a GPT-s csevegés éjjel-nappal elérhető, ami azt jelenti, hogy az ügyfelek bármikor felvehetik a kapcsolatot a céggel, és gyorsan választ kaphatnak.

A Chat GPT azonban csak általános kérdésekre tud választ adni, valamint olyan kérdésekre, amelyek már előre be vannak programozva a szoftverbe. Konkrét kérdésekre vagy a cég jelenlegi helyzetével kapcsolatos kérdésekre nem tud válaszolni.

Chat GPT vagy a valódi személytől kapott válaszok?

A weboldalon található online chat 100%-ban meg tudja válaszolni az összes konkrét vásárlói kérdést. Mivel az online chat mögött nem mesterséges intelligencia, hanem valódi személy áll, az ügyfelek pontos válaszokat kapnak az egyes termékekkel vagy azok elérhetőségével kapcsolatban. Ez ugye végső soron hozzájárul az ügyfélélmény javításához.

Ezenkívül az online chaten elérhető vállalati alkalmazottak gyorsan azonosíthatják az ügyfelek igényeit, és személyre szabott választ tudnak adni, ami növeli az ügyfelek elégedettségét.

Tekintettel arra, hogy a weboldalon megjelenő online chat lehetővé teszi a személyes kapcsolatfelvételt egy olyan valós személlyel, aki szoros kapcsolatban áll a céggel, a weboldalak számára előnyösebb az ilyen típusú chat használata. Ez biztosítja a jobb ügyfélélményt és növeli a vásárlóknak a cégbe vetett bizalmát. A GPT Chat azonban kiváló eszköz az ügyfélszolgálathoz és a GYIK-hez, megkönnyíti és hatékonyabbá teszi az emberek munkáját. A megspórolt idő egyenlő a megtakarított költségekkel.


Azt fontolgatja, hogy bevezeti az online chatet a weboldalán? A Reago élő chat-szolgáltatásunk garantálja a gyors válaszokat az ügyfelek által feltett kérdésekre. Az operátorok az év 365 napján elérhetőek, így vasárnaponként vagy a karácsonyi ünnepek alatt is sok elégedett ügyfélről gondoskodnak. Ön is szeretne gondtalan és reprezentatív kommunikációt folytatni ügyfeleivel? Ebben az esetben vegye fel velünk a kapcsolatot.

Egyéb cikkek

Próbálja ki a Reago chatet